Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων 8ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Πρόγραμμα εκδηλώσεων


ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ


Σάββατο 7 Μαΐου 2011    15:00-16:00

«Το παραμύθι στην εκπαιδευτική και νοσηλευτική διαδικασία»
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς μουσικοπαιδαγωγούς, δασκάλους, εμψυχωτές, ηθοποιούς, performers, σπουδαστές παιδαγωγικών σχολών, νηπιαγωγούς, γονείς και σε όσους έρχονται σε επαφή με τα παιδιά. Η τέχνη της αφήγησης των παραμυθιών έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει στην εκτόνωση και ανακούφιση του αφηγητή και του ακροατή θεατή. Η συμμετοχή στην ροή του μύθου και η ταύτιση με τους ήρωες επιτρέπουν στο παιδί να αντλήσει κουράγιο, δύναμη και γνώση. Η επιλογή των κατάλληλων παραμυθιών, ο τρόπος απόδοσης και αφήγησής τους, ανάλογα με την κάθε περίπτωση, και οι δυσκολίες που καλείται να αντιμετωπίσει ο «παραμυθάς» στον χώρο της αφήγησης είναι τα βασικά σημεία στα οποία θα σταθεί ο εισηγητής του εργαστηρίου Δημήτρης Αβούρης.
Οργάνωση: Περιοδικό Το Παραμύθι/Όναρ-μέσω τέχνης για το άρρωστο παιδί 


ΠΑΙΔΙΚΗ ΓΩΝΙΑ
 

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011      19:00-20:00

Αίθουσα 1:
«Παράσταση αφήγησης παραμυθιών»
Ο Δημήτρης Αβούρης αναβιώνει τα παραμύθια με τον ίδιο τρόπο που γίνονταν παλιότερα στη Ζάκυνθο σε μια αυλή, σε μια γωνιά, όπου συμμετείχαν μικροί και μεγάλοι σε αυτά. Στην παραμυθιακή συντροφιά τα παιδιά παίζουν ρόλους, δίνουν το δικό τους λόγο και πνοή στους ήρωες των παραμυθιών μαζί με τους γονείς και τους φίλους. Για παιδιά και ενήλικες.
Οργάνωση: Περιοδικό Το Παραμύθι/Όναρ-μέσω τέχνης για το άρρωστο παιδί




Σάββατο 7 Μαΐου 2011       20:00-21:00

Αίθουσα 1:
«Παράσταση αφήγησης παραμυθιών»
Ο Δημήτρης Αβούρης αναβιώνει τα παραμύθια με τον ίδιο τρόπο που γίνονταν παλιότερα στη Ζάκυνθο σε μια αυλή, σε μια γωνιά, όπου συμμετείχαν μικροί και μεγάλοι σε αυτά. Στην παραμυθιακή συντροφιά τα παιδιά παίζουν ρόλους, δίνουν το δικό τους λόγο και πνοή στους ήρωες των παραμυθιών μαζί με τους γονείς και τους φίλους. Για παιδιά και ενήλικες.
Οργάνωση: Περιοδικό Το Παραμύθι/Όναρ-μέσω τέχνης για το άρρωστο παιδί

Δεν υπάρχουν σχόλια: